کافه تراس دار رشت

یکی از دلایل اصلی محبوبیت کافه‌ها طی دهه گذشته و استقبال همه اقشار سنی به‌ویژه جوانان از آن،  احساس راحتی و آرامشی است که فراهم می‌کنند. تصور کنید یکی از دوستان نزدیکتان را پس از مدت‌ها ملاقات خواهید کرد، ترجیح می‌دهید مکان این دیدار کجا باشد؟ سینما؟ پارک؟  رستوران؟ فست فود؟ یا یک کافه فضا باز در رشت؟

کافه تراس دار رشت

کافه فضا باز در رشت

مسلما گزینه آخر انتخاب بهتری خواهد بود، زیرا ضمن اینکه فضایی آرام و منحصربه‌فرد را ارائه می‌کند که در آن می‌توانید با خانواده و دوستان دور هم جمع شوید و گپ بزنید، می‌توانید از منوی کافه هم استفاده کنید و نوشیدنی یا خوراکی مطبوعتان را میل کنید. این ملاقات شرایطی را فراهم می‌کند که هم از فضا لذت ببرید و هم یک دیدار نوستالژیک را در حافظه تاریخی خود ثبت کنید.

برای مشاهده منو کافه به بهترین کافه گلسار رشت مراجعه نمایید.

چرا اینقدر کافه‌ها را دوست داریم؟!

کافه‌ها را دوست داریم چون در یک کلام همه آن چیزی که می‌خواهیم را به ما می‌دهند! از سر کشیدن یک فنجان قهوه و بازیابی انرژی گرفته تا ورق زدن کتاب محبوبمان به تنهایی در تراس کافه فضا باز در رشت، از یادآوری خاطرات گذشته با دوستان قدیم و مزه کردن طعم بستنی زعفرانی زیر زبان تا یک دورهمی خانوادگی و صرف یک وعده غذا.

شاید در میهمانی‌ها هم به این اندازه احساس رضایت و آرامش نداشته باشید تا وقتی که پشت میزهای یک کافه دنج می‌نشینید و از چشم‌انداز پنجره یا تراس مهیج آن به یک خیابان سرسبز و زیبا چشم می‌دوزید.

نکته مهم دیگر این که کافه‌ها با وسع جیب اکثر طبقات جامعه همخوانی دارند، از طبقه کارگر و دانشجو گرفته تا مدیران و کارمندان. یک پذیرایی ساده و یک قرار ملاقات به‌یادماندنی. بنابراین دلایل زیادی وجود دارد برای اینکه اثبات کنیم چرا کافی‌شاپ‌ها تا این اندازه محبوب هستند.

بهترین کافه فضا باز در رشت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

فرقی نمی‌کند که شما اصالتا گیلانی هستید، یا به واسطه شغل و تحصیل، مدام به این استان سفر می‌کنید و یا صرفا یک گردشگر هستید. هیچ کس به رشت نمی‌آید که شبانه روز خود را در خانه محصور کند!

بنابراین حتی زمانی که به دنبال پیدا کردن بهترین کافی‌شاپ هستید هم بهتر است یک کافه فضا باز در رشت بیابید تا ریه‌هایتان را میهمان هوای پاک این قطعه از بهشت کنید. اما بهترین کافه را چطور پیدا کنیم؟  کافی است موارد زیر را به ذهن بسپارید و در هنگام انتخاب کافه در نظر بگیرید.

 

دسترسی آسان

در اکثر نقاط دنیا، کافی‌شاپ‌ها اغلب در خیابان‌های شناخته‌شده قرار دارند و به راحتی قابل دسترسی هستند. به همین دلیل هم مکان ایده‌آلی برای ارتباط به‌شمار می‌روند و می‌توان انتظار داشت که برای تقویت مفهوم جامعه کاربردی باشند.

درحالی که در عصر دیجیتال، عمده ارتباطات افراد را چت، ویدئوکال، پست و استوری در شبکه‌های اجتماعی تشکیل می‌دهد، اما حضور در کافه فضا باز در رشت می‌تواند ارتباطات دوستانه را تقویت کند.

کافی شاپ می‌تواند محل ملاقات دو زوج که قصد آشنایی بیشتر را دارند، دو همکار، دو دوست، اعضای خانواده و حتی محل برگزاری جشن‌های خودمانی کوچک باشد. بنابراین بهتر است موقعیت مکانی کافه،  طوری تعیین شود که دسترسی به آن آسان باشد.

کافه فضا باز در رشت

حمایت از جامعه محلی

بهترین کافه تراس دار رشت، باید مکانی باشد که بتوان کاربردهای چند منظوره‌ای را برای آن در نظر گرفت.

بنابراین می‌توان برای احیای بازی‌های بومی که می‌توان در یک محیط محدود اجرا کرد، یک کنسرت خودمانی، اجرای استندآپ‌ کمدی با حضور مدعوین، جشن‌های کوچک و ساده و حتی رویدادهای خیرخواهانه روی آن حساب کرد.

به عبارتی کافه فضا باز در رشت می‌تواند با وجود انزوایی که گریبانگیر انسان مدرن شده است، بار دیگر از جامعه محلی حمایت کند و انسان‌ها را گرد هم آورد.

ایجاد احساس صمیمیت توام با حفظ حریم شخصی

بهترین کافه تراس دار رشت می‌تواند حسی گرم و صمیمی ایجاد کند، اما در عین حال فضاهایی را فراهم آورده است که افراد بتوانند در خلوت نسبی بنشینند و با یکدیگر گفتگو، مذاکره یا کار کنند.

وجود همین حس توامان آرامش و صمیمیت در کنار حفظ حریم شخصی و ایجاد این تعادل باعث شده است که کافه‌ها از مکان‌هایی ساکت و مطمئن مانند کتابخانه‌ها با فضاهایی شلوغ و صمیمی مانند رستوران سبقت بگیرند و تبدیل به مکان مورد علاقه افرادی شوند که دوست دارند قرار ملاقات یا قرارهای کاری را در بهترین کافه فضا باز در رشت برگزار کنند.

طعم بی‌نظیر قهوه

کافه‌ها علاوه بر قهوه، نوشیدنی‌های گرم و سرد و بعضا خوراکی‌های متنوعی ارائه می‌دهند. اگرچه امروزه بسیاری از افراد در منزل قهوه‌ساز حرفه‌ای یا دستی دارند، اما هیچ چیز به اندازه طعم به یاد ماندنی انواع قهوه، مشتریان را پایبند یک کافه نمی‌کند.

صرف نظر از اینکه افراد صبح خود را چگونه شروع کنند یا اینکه روز کاری آن‌ها چگونه ادامه پیدا کرده باشد، قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های روزانه است که می‌تواند حال آن‌ها را سر جا بیاورد. بنابراین اولین و بدیهی‌ترین هنر بهترین کافه روباز در رشت این است انواع قهوه را با بهترین متد آماده کند.

یک منوی کامل!

کافه فضا باز در رشت برای اینکه بتواند مشتریان خود را همیشگی کند، باید علاوه بر نوشیدنی‌ها و کیک‌های کافه‌ای بتواند شکم گرسنه دوستانی که قرار بود یک گپ میان وعده بزنند، اما چندین ساعت صحبت‌هایشان به درازا کشیده است را هم سیر کند!

رستوران فضا باز در رشت

بنابراین پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید یک کافه را به عنوان پاتوق برای خودتان انتخاب کنید،  حتما جایی را در نظر بگیرید که علاوه بر منو کافی شاپی، منو رستورانی و فست فودی نیز داشته باشد.

فضای دنج

چینش صندلی‌ها، نورپردازی‌ها، تزیینات، موسیقی، وجود تراس، ویو پنجره‌ها یا بالکن و حتی تابلو کافه نقش تعیین‌کننده‌ای در حسی که در مشتری ایجاد می‌کند دارد.

برخی از افراد قصد دارند جلسات شغلی غیر رسمی خود را در کافه فضا باز در رشت برگزار کنند، بنابراین در نظر گرفتن پریز برق برای برخی میزها جهت شارژ کردن آسان تبلت، لپ تاپ یا گوشی الزامی به نظر می‌رسد.

برخی قرارهای دوستانه را در کافه برگزار می‌کنند، بنابراین راحت بودن صندلی‌ها بسیار مهم است.

رفتار پرسنل و تخصص آن‌ها

همان‌طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، طعم قهوه هر کافی شاپ اولین نقطه وصل یک مشتری به کافه است. همچنین طعم کیک‌های کافه‌ای و سایر خوراکی‌ها مانند سالادها، پیتزا، پاستا حتی کباب باید بی‌نظیر باشد و تک تک غذاها توسط متخصصان همان عرصه طبخ شوند.

همچنین رفتار پرسنل باید بسیار محترمانه باشد و در عین حال جوی آرام و دلپذیر برای مراجعه‌کنندگان ایجاد شود.

کافه فضا باز در رشت کجا بریم؟

پیشنهاد ما به شما که به دنبال بهترین کافه فضا باز در رشت هستید، «کافه کباب» است! تعجب نکنید، قرار نیست در کافه کباب فقط سیخ و کباب ببینید و هر تصویری در ذهنتان از کبابی‌ها وجود دارد را رها کنید! در این کافه شما با سه منوی متفاوت و البته کامل مواجه خواهید بود:

منوی کافی شاپی

این منو شامل انواع قهوه اعم از اسپرسو، اسپرسو دبل، آمریکانو، کاپوچینو، لاته، موکا، لاته ماکیاتو، کارامل ماکیاتو، انواع نوشیدنی سرد و گرم، انواع شیک، اسموتی، سردنوش، چای و دمنوش، کیک و دسر و… خواهد بود.

منوی رستورانی

اگر ادعا کنیم کافه کباب بهترین رستوران فضا باز در رشت نیز محسوب می‌شود، سخنی به گزافه نگفته‌ایم. شما با مراجعه به این کافه با یک تیر چند نشان می‌زنید، هم جلسات کاری یا دوستانه خود را برگزار می‌کنید، هم از انواع منوی کافی شاپی استفاده می‌کنید، هم این فرصت را دارید که انواع غذاهای محلی و ایرانی را با چاشنی‌ها، انواع کباب‌ها و پلو نوش جان کنید.

منو رستورانی ما شامل انواع کباب، پلو و چلو کباب، چاشنی‌ها و غذاهای محلی و ایرانی است.

 

منوی فست فودی

نمی‌توانستیم کافه کباب را بهترین کافه فضا باز در رشت بنامیم اگر لابلای این همه خوراکی و نوشیدنی رنگارنگ، احترامی‌برای سلیقه فست فود دوستان در نظر نمی‌گرفت.

برای مشاهده انواع برگر های کافه به صفحه بهترین همبرگر رشت مراجعه نمایید.

خوشبختانه منوی متنوعی در نظر گرفته شده است تا علاقمندان به دسر، برگر، پاستا، پیتزا، سالادهای سبزیجات، انواع سالاد رژیمی و انواع ساندویچ را نیز راضی کند. بنابراین با هر طبع و سلیقه‌ای که دارید، بهتر است برای یک بار هم که شده کافه کباب را امتحان کنید،  مطمئن باشید باز هم به این کافه برمی‌گردید.

برای مشاهده منو فست فودی به صفحه بهترین فست فود گلسار رشت مراجعه نمایید.

کافه فضا باز در گلسار رشت

کافه کباب با تراس جذاب و دلنشینی که دارد، محیطی آرام‌بخش برای برگزاری انواع ملاقات‌های کاری، دورهمی‌های خانوادگی و قرارهای دوستانه است. این کافه فضا باز در گلسار رشت واقع شده است و ویو جذابی به خیابان توحید دارد.

حتی از باب هزینه‌ها هم که حساب کنید، برگزاری یک دیدار دوستانه یا خانوادگی در کافه، کمتر خرج روی دستتان می‌گذارد. زیرا شما می‌توانید منوهای ساده‌تری را انتخاب کنید تا اینکه مجبور باشید در یک رستوران مجلل که فقط به اندازه صرف یک وعده غذایی گران قیمت فرصت دارید، مسائل کاری، خانوادگی یا دوستانه خود را مطرح کنید.

امروزه محبوبیت کافه‌ها بر کسی پوشیده نیست و معروفیت کافی شاپ به همان اندازه‌ای است که پای قهوه در زندگی‌های مدرن باز شده است.

وقتی ناگزیریم برای افزایش انرژی کافئین مصرف کنیم، پیداکردن بهترین کافه فضا باز در رشت اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. کافه کباب با محیطی دنج، منویی متنوع، کیفیتی بی‌نظیر و قیمتی مناسب ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. کافی است یک بار به کافه کباب مراجعه کنید تا مشتری ثابت این محیط دنج شوید.

نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش سایدبار
نمایش 9 24 36
بستن

لوبیا کباب

بهترین لوبیا کباب رشت

لوبیا کباب، غذای خاص و خوشمزه گیلانی است که بیشتر در شهر رشت پیدا می‌شود. این غذای خوش رنگ و لعاب در برخی از رستوران‌ها سرو می‌شود؛ اگر‌ می‌خواهید طعم اصیل این غذای خطه گیلان را بچشید، کافه کباب پذیرای شما خواهد بود. برای انتخاب بهترین لوبیا کباب رشت، بهتر است کمی بیشتر با آن آشنا شوید.
بستن

واویشکا

بهترین واویشکا رشت

سفر به استان گیلان، به ویژه شهر رشت با انواع خوراکی‌های محلی و خوشمزه گره خورده است. اگر به رشت سفر کرده باشید، احتمالا یکی از بهترین خاطراتی که در ذهن شما تداعی می‌شود، غذا‌های جذاب آن است. واویشکا گوشت شمالی، یکی از غذا‌های محلی و بسیار خوشمزه گیلانی است که طرف داران زیادی دارد.برای اینکه بهترین واویشکا رشت نوش جان کنید باید نکاتی درباره آن بدانید. اگر به این غذای شمالی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.