بهترین کترینگ در رشت

اگر تا به حال به رشت سفر کرده باشید، حتماً می‌دانید که غذا و خوراکی از اولویت‌های این شهر هستند. خاطره‌ای جذاب که برای هر مسافری در شهر رشت از این شهر رویایی باقی می‌ماند، البته علاوه بر زیبایی‌های طبیعی که در این خطه وجود دارد، خوراکی‌هایی است که او در طول سفر خود در شهر رشت، نوش جان کرده است.

بهترین غذای بیرون بر رشت

در میان رستوران‌های مختلف که در سطح شهر رشت وجود دارد، گاهی اوقات، غذاهای بیرون بر و کترینگ‌ها متقاضیان بیشتری خواهند داشت. در این میان، ما طبق آن چه مشتریانمان بیان کرده اند، به عنوان یکی از چندین بهترین کترینگ در رشت، آماده ارائه خدمات به شما خوبان هستیم. در ادامه با ما باشید تا به تفصیل لیست انواع غذاها در کافه کباب را به شما نشان دهیم.

غذای بیرون بر رشت

کافه کباب به عنوان یکی از بهترین غذای بیرون بر رشت، آماده است تا در انواع وعده‌های غذایی، از صبحانه گرفته، تا نهار و شام، در خدمت شما عزیزان باشد. تمامی غذایی‌هایی که در کافه کباب ارائه می‌شوند، از کیفیت بالا، طعم بی نظیر و قیمتی مناسب و منصفانه برخوردار هستند. اگر در رشت حضور دارید و به دنبال بهترین کترینگ در رشت هستید، به شما توصیه می‌کنیم که کافه کباب را از دست ندهید.

صبحانه در کافه کباب، شروع یک صبح دل انگیز!

اگر می‌خواهید یک روز دل انگیز را با کافه کباب شروع کنید، به شما منوی صبحانه را پیشنهاد می‌دهیم. کیفیت صبحانه در کافه کباب آن قدر بالاست که می‌تواند نوید بهترین روز در رشت زیبا را به شما بدهد.

در کنار تمامی آیتم‌هایی که برای صبحانه در کافه کباب سرو می‌شود، چای نیز همراه خواهد بود. یادتان نرود که ساعت ارائه سرویس برای صبحانه در کافه کباب، از ساعت 9 الی 11:30 خواهد بود. با نوشیدن آبمیوه طبیعی با کیفیت در کافه کباب، کیفیت روز خود را از همان اول صبح بالا ببرید.

نهار در کافه کباب؛ کباب، یک انتخاب همیشگی

یکی از افتخارات کافه کباب، به عنوان بهترین غذای بیرون بر رشت، سرو انواع کباب با بالاترین کیفیت گوشت و بهترین روش پخت است. شاید شنیده باشید که خوردن انواع گوشت و کباب در شهر رشت، یکی از واجبات خواهد بود! اما ما این جمله را این طور بیان می‌کنیم که اگر به رشت سفر کنید، با خوردن کباب در کافه کباب، می‌توانید سفر خود را تکمیل نمایید.

کافه کباب به عنوان بهترین کترینگ در رشت، انواع کباب، چلو کباب و البته انواع غذاهای محلی، مربوط به خطه رشت و شمال کشور را برای وعده نهار، به شما عزیزان ارائه می‌دهد. البته مگر می‌شود به رشت سفر کنی و ماهی را در وعده‌های غذایی خود نداشته باشی؟ نه! ممکن نیست و به همین دلیل است که انواع ماهی روز با بهترین کیفیت پخت را نیز می‌توانید در کافه کباب میل کنید.

چندی از بهترین کباب‌هایی که در کافه کباب سرو می‌شوند عبارتند از:

چنجه گوسفندی، شیشلیک، دوش، چنجه گوساله، پلو کباب محلی، چلو کباب وزیری، چلو کباب کوبیده، چلو کباب تابه ای، چلو کباب فیله، چلو کباب سلطانی، چلو جوجه ترش و چندی از انواع دیگر کباب‌ها. خوب است بدانید که غذاهایی که با برنج سرو می‌شوند، دارای برنج محلی بوده و همین امر کیفیت و خوشمزگی آن‌ها را چندین برابر خواهد کرد.

انواع چاشنی‌ها و مخلفاتی که در کنار انواع کباب در کافه کباب سرو می‌شود نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. طبق آن چه تا به حال مشتریان ما بیان کرده اند، انواع چاشنی‌ها و مخلفات در کنار کباب‌ها، خوشمزگی آن‌ها را چندین برابر می‌کند. پس اگر به دنبال غذای بیرون بر رشت هستید، به شدت به شما توصیه می‌کنیم که به کترینگ کافه کباب سری زده و لذت خوردن یک کباب لذیذ را برای خود رقم زنید. لازم به ذکر است که برای وعده نهار از ساعت 12 تا 17، در مجموعه کافه کباب در خدمت شما خواهیم بود. برای ثبت سفارش نهار، لطفاً فقط در این بازه با ما تماس بگیرید.

با فست فود در کافه کباب، بهترین‌ها را تجربه کنید

حال زمان شام رسیده است و کافه کباب، به عنوان یکی از چندین بهترین غذای بیرون بر رشت، باز هم با ارائه بهترین غذاها، علاوه بر صبحانه و نهار، برای شام نیز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهد بود. در منوی شام کافه کباب، انواع فست فود با بهترین کیفیت، به یاد ماندنی‌ترین طعم و البته مناسب‌ترین قیمت برای شما مشتریان گرامی، قرار گرفته است. در ادامه چندی از بهترین فست فودهایی که شما می‌توانید برای شام در کافه کباب سفارش دهید را آورده ایم. لذت اوقات غروب و شب در رشت را با میل کردن شام از منوی کافه کباب، به عنوان بهترین غذای بیرون بر رشت، چندین برابر کنید. در نظر داشته باشید که برای سفارش فست فود برای شام، باید در بین ساعات 17 تا 23:30 اقدام کنید.

انواع برگر کافه کباب

بهترین برگرهای شهر را می‌توانید در کافه کباب سفارش دهید. تمامی برگرها از گوشت درجه یک تهیه شده و مواد به کار رفته در آن‌ها، همگی تازه و با کیفیت خواهند بود.

  • برگر ذغالی ساده
  • دبل برگر ذغالی
  • چیز برگر ذغالی
  • فرانسه برگر ذغالی
  • دبل فرانسه برگر ذغالی
  • برگر ذغالی ویژه (برگر، قارچ، بیکن، پنیر پیتزا)

 

انواع ساندویچ کافه کباب

انتخاب ساندویچ از کافه کباب به عنوان شام می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. کافه کباب، گلچینی از بهترین ساندویچ‌ها را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

  • مغز
  • زبان
  • هات داگ
  • مغز و زبان
  • سوسیس بندری
  • مرغ
  • رپ سزار (مرغ گریل، کاهو، سس سزار)
  • و…

 

پاستا در کافه کباب

پاستا از جمله غذاهای فرنگی محبوب در ایران است. کافه کباب به عنوان یکی از بهترین انواع کترینگ در رشت، بهترین نوع از پاستا را تهیه کرده و در منوی شام به شما مشتریان گرامی ارائه داده است. پاستا پنه آلفردو، با سس لذیذی که دارد، می‌تواند یک طعم جدید و دلنشین از پاستا را برای شما به ارمغان بیاورد.

پیش غذا در کافه کباب

با سفارش انواع پیش غذا در بهترین غذای بیرون بر رشت، خود را برای سرو یک وعده اصلی عالی آماده کنید. انواع پیش غذا در کافه کباب به شرح زیر است:

  • سوپ
  • سیب زمینی ساده
  • سیب زمینی ویژه

 

انواع سالاد در کافه کباب

سالادها یکی از بهترین انتخاب‌ها برای وعده شام هستند. ما در کافه کباب یکی از بهترین انواع سالاد را که می‌تواند به راحتی جایگزین یک وعده غذایی کامل باشد، با نام سالاد سزار که متشکل از کاهو پیچ، نان، فیله، سس مخصوص و پنیر است، برای شما سرو می‌کنیم. انتخاب سالاد سزار می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در کافه کباب باشد.

انواع غذای رژیمی در کافه کباب

آیا سبک غذایی شما همراه با رژیم‌های خاص بوده و نمی‌توانید به راحتی غذای مورد نیاز خود را در رستوران‌ها و کترینگ‌ها پیدا کنید؟ با مراجعه به یکی از انواع بهترین غذای بیرون بر رشت، دیگر مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. ما بهترین انواع غذاهای رژیمی را برای شما تهیه کرده ایم. این غذاها شامل موارد ذیل خواهند بود:

  • بشقاب چیکن رژیمی (4 عدد فیله مرغ، سیب زمینی گریل شده، قارچ طعم دار شده، سبزیجات رژیمی، 1عدد تخم مرغ پخته، سس گشنیز و نان جو)
  • ساندویچ مرغ گریل
  • ساندویچ جوجه کباب

 

 

نحوه سفارش از کافه کباب

برای سفارش از کترینگ در رشت و رستوران کافه کباب فقط کافیست با شماره‌های 01332121578 و 01332121579 تماس گرفته تا همکاران ما سفارش شما را ثبت کرده و در اسرع وقت به دستتان برسانند. برای استفاده از فضای کافی شاپ و رزرو کافه نیز با شماره 01332121573 تماس حاصل فرمایید.

نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش سایدبار
نمایش 9 24 36