بهترین ماکتل در رشت

بهترین ماکتل در رشت

طبیعت بی نظیر و زیبای رشت در کنار فضای شهری دلپذیر و جذاب، این شهر را به یکی از مهم‌ترین شهرهای توریست پذیر ایران تبدیل کرده است. نه تنها زیبایی‌های طبیعی و فضاسازی‌های قابل توجه رشت، بلکه انواع غذاها و نوشیدنی‌ها در این شهر پر رونق نیز از دیگر جاذبه‌های آن به حساب‌‌ می‌آیند.

از همین رو تصمیم داریم تا در این مقاله از بهترین ماکتل در رشت که فقط آن را می‌توانید در منوی کافه کباب پیدا کنید، با شما سخن بگوییم؛ پس در ادامه با ما باشید.

ماکتل چیست؟ خوشمزه جذاب!

آیا تا به حال نام ماکتل به گوش شما خورده است؟ کوکتل‌ها از گذشته تا کنون در منوهای تمامی کافه‌ها و کافی شاپ‌ها وجود داشته و محبوبیت فراوانی را نیز در بین انواع نوشیدنی‌های سرد دارا بوده اند.

اما انواع ماکتل‌ها که در واقع همان ساندیس‌‌‌هایی هستند که در گذشته‌‌ می‌نوشیدیم، این روزها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. حال تصور کنید در شهر رشت، در کنار آن همه زیبایی و جذابیت توریستی، در حال نوشیدن یک ماکتل با طعم مورد نظر خود هستید. ما با انواع ماکتل‌ها در کافه کباب به عنوان بهترین ماکتل در رشت، رویای شما را به حقیقت‌‌ می‌پیوندیم.

تفاوت ماکتل و کوکتل در چیست؟

در تهیه و تولید کوکتل، از الکل نیز استفاده می‌شود. البته که درکشور ما، کوکتل‌ها بدون در نظر گرفتن بخش الکل آن تهیه و تولید‌‌ می‌شوند. اما به طور کلی در همه جای دنیا، نوشیدنی ماکتل در واقع همان کوکتلی است که در ساخت آن از هیچ گونه الکلی استفاده نشده است.

بهترین کوکتل در رشت

بنابراین می‌توان گفت که از لحاظ تهیه و نوع مواد اولیه، تا حد زیادی کوکتل‌ها و انواع ماکتل‌ها مانند هم هستند و تفاوت آن‌ها در الکی است که در انواع کوکتل وجود دارد.

شاید بد نباشد بدانید که ماکتل در بخش اول از کلمه ماک تهیه شده که در انگلیسی این کلمه به معنای تقلید کردن به کار می‌رود و به همین دلیل است که می‌توان گفت انواع ماکتل نمونه‌های بدون الکل انواع کوکتل هستند که نه تنها در ایران، بلکه در همه جای دنیا با وجود مجاز بودن الکل، استفاده‌‌ می‌شوند.

بهترین کوکتل در رشت را از دست ندهید!

همان طور که پیش‌تر هم ذکر کردیم، یکی از بهترین انواع ماکتل در شهر رشت، در کافه کباب سرو می‌شود. این ادعا را بر اساس نظریات مشتریانی که انواع کوکتل‌ها در کافه کباب را سرو کرده اند می‌گوییم و بر سر ادعای خود محکم هستیم.

پس اگر در یک روز داغ تابستانی در شهر رشت در حال خوش گذرانی هستید، فقط کافیست برای هر چه بهتر کردن حالتان، به کافه کباب سری بزنید تا ما شما را با بهترین کوکتل نوشیدنی در رشت شگفت زده کنیم.

معرفی انواع ماکتل در کافه کباب، همین لحظه انتخاب کنید

حال در این قسمت انواع کوکتل‌‌‌هایی که در کافه کباب برای شما عزیزان آماده کرده ایم را برایتان آورده ایم تا این فرصت را برای شما مهیا کنیم که از قبل تصمیم خود را بگیرید و یکی از بهترین انتخاب‌های خود را انجام دهید. در ادامه لیستی از انواع بهترین ماکتل در رشت را برای شما آورده ایم:

سان (پرتقال، انار، عرق بهار نارنج)

کوکتل سان با مخلوطی از میوه‌های زمستانی، می‌تواند با یک طعم جدید شما را شگفت زده کند. عرق بهار نارنجی که به این کوکتل اضافه می‌شود بی شک در تبدیل آن به بهترین کوکتل در رشت، نقش مهمی را بازی می‌کند. به شما شدیداً پیشنهاد می‌کنیم شهر رشت را بدون کوکتل سان ترک نکنید!

 

کوکو رون (نارگیل، آناناس)

میوه‌‌‌هایی استوایی همیشه در تهیه انواع کوکتل‌ها و ماکتل‌ها نقش مهمی را داشته اند. در کافه کباب نیز با کوکتل رون به عنوان بهترین نوشیدنی در رشت، حال و هوای استوایی را در شما به وجود خواهیم آورد. در یک روز گرم تابستانی بعد از گشت و گذار شهری در رشت، این کوکتل می‌تواند روز شما را تکمیل کند.

رد اسکای (هندوانه، نارگیل، ریحون)

تابستان رشت را بدون نوشیدن رد اسکای نگذرانید. آسمان آبی می‌تواند با نوشیدن یک کوکتل خنک هندوانه، قرمزی زیبایی را به خود بگیرد و این‌ها همه با نوشیدن یکی از انواع بهترین کوکتل در شت در کافه کباب برای شما مهیا می‌شود. هنداونه در کنار نارگیل و در انتها طعم بی نظیر ریحان، آن چنان طعمی‌‌ می‌سازد که مزه آن تا مدت‌ها در دهان شما باقی خواهد ماند.

گرین گاردن (سیب ترش، آلوئه ورا، لیمو)

باغ سبز، نامی است که برای این کوکتل خاص و بی نظیر در کافه کباب انتخاب کرده ایم. تمامی محتویات این نوشیدنی رویایی سبز بوده و همین رنگ سبز می‌تواند حسی خوب را در شما بعد از نوشیدن آن به وجود بیاورد. به گفته مشتریان کافه کباب، گرین گاردن همواره به عنوان بهترین ماکتل در رشت، نام گذاری شده است. امتحان آن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

لیموناد

لیمونادها همیشه یار تابستان هستند! به خصوص اگر با مقدار زیادی یخ، لیموی تازه و آن هم در کافه کباب نوشیده شوند. ما برای سرو لیمونادهایی تازه و یخ، در کافه کباب منتظر شما هستیم.

موهیتو

شاید نام موهیتو زیاد به گوش ما خورده باشد. گرمای تابستان می‌تواند به خنکی دلپذیری تبدیل شود و آن هم با نوشیدن یک موهیتو خاص و بی نظیر در کافه کباب. شاید یکی دیگر از انواع بهترین نوشیدنی در رشت، همین موهیتوهای شگفت انگیز در کافه کباب باشند.

آب میوه رز طبیعی

و این بار بو و عطر رز طبیعی و گلاب ناب را برای شما آماده کرده ایم. در منوی کافه کباب، در قسمت انواع کوکتل و ماکتل، اگر به دنبال نوشیدن یک طعم خاص و البته بهترین کوکتل نوشیدنی در رشت هستید که شاید آن را در هیچ جای دیگر از دنیا تجربه نکیند، حتماً آب میوه رز طبیعی را انتخاب کنید. ما ادعا داریم که در این انتخاب شما بهترین برد را کرده اید و به یکی از مشتری‌های پر و پا قرص آب میوه رز طبیعی در کافه کباب تبدیل خواهید شد.

 

با پیشنهاد بارتندر معجزه را تجربه کنید

شاید انتخاب بهترین کوکتل در رشت آن هم با دیدن تنوع منو در کافه کباب، خیلی کار ساده‌ای نباشد. به همین دلیل ما با انتخاب بار تندرهایی خبره و کاربلد، این قسمت از ماجرا را به آن‌ها سپرده ایم.

اگر نمی‌توانید از میان گزینه‌های منو کافه کباب، بهترین کوکتل مورد نظر خود را انتخاب کنید، کافیست کار را به بار تندر بسپارید. با تجربه و سلیقه‌ای که بارتندرها در کافه کباب دارند، بهترین کوکتل و نوشیدنی ممکن را برای شما آماده خواهند کرد؛ فقط کافیست به آن‌ها اعتماد کنید.

بهترین نوشیدنی در رشت

آن چه در این جا بدان پرداختیم، بررسی بهترین کوکتل در رشت بود. کوکتلی که در ایران به دلیل تفاوت‌های اندکی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود، بهتر است از آن با نام ماکتل یاد کنیم.

انواع ماکتل‌های منوی کافه کباب که بر اساس نظریات مشتریان در دسته انواع بهترین نوشیدنی در رشت قرار‌‌ می‌گیرند را برای شما نام بردیم و پیشنهاد ویژه بار تندر را نیز اکیداً به شما توصیه کردیم.

نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش سایدبار
نمایش 9 24 36