دسته‌بندی نشده

بهترین کباب ترش رشت|بهترین جوجه ترش رشت| کافه کباب

بهترین کباب رشت

استان گیلان و به خصوص شهر رشت، از جمله سرسبزترین و زیباترین مناطق ایران به حساب می‌آیند. آب و هوای عالی، سواحل بکر و زیبا و جنگل‌های انبوه، همگی از زیبایی‌های شهر رشت بوده که هر ساله توریست‌های فراوانی را به سمت خود جذب می‌کنند؛ اما نه تنها زیبایی‌های طبیعی رشت، که غذاهای محلی و البته غیر محلی در این شهر نیز زبان‌زد عام و خاص هستند. محال است که به شهر رشت سفر کنید و بدون امتحان کردن غذاهای بی نظیر آن این شهر را ترک کنید. شاید بتوانید طبیعت این منطقه را با بهشت مقایسه کنید؛

 

بهترین جوجه ترش رشت

کباب ترش رشت

اما قطعاً برخی از غذاهای رشت را در بهشت هم نخواهید یافت! در میان تمام دستور غذاهایی که در رستوران‌های سراسر این شهر زیبا می‌توانید یافت کنید، انواع کباب‌ها و جوجه کباب‌ها تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما خواهند داشت. در ادامه این محتوا به دو نمونه از محبوب‌ترین انواع این کباب‌ها یعنی بهترین کباب ترش رشت و همچنین بهترین جوجه ترش رشت خواهیم پرداخت.

بهترین کباب ترش رشت

در میان انواع غذاهای خطه شمال ایران و به خصوص غذاهای گیلکی، کباب ترش از محبوبیت خیلی بالایی برخوردار است. ترشی طبیعی و البته انواع سبزیجاتی که در پخت این نوع از کباب مورد استفاده قرار می‌گیرد، طعم آن را به چیزی تبدیل کرده که تمام مسافران رشت، خوردن این نوع از کباب ترش رشت را در لیست کارهایی که باید انجام بدهد قرار داده و بعد از تجربه آن، لذتی تکرار نشدنی را تجربه می‌کند. البته که تجربه طعم کباب ترش اصیل رشتی، تنها در بهترین کبابی‌های این شهر حاصل خواهد شد.

کباب ترش رشت یکی از غذاهای محلی شمال ایران است که در استان گیلان تهیه می‌‌شود. این کباب از تکه‌های گوشت گوساله، پیاز خرد شده، آب انار ترش، مقدار کمی رب انار ترش، گردوی ساییده شده و سبزیجات معطر محلی گیلان (چوچاغ و جعفری) ، فلفل سیاه و نمک تهیه می‌‌شود. پس از این‌ که مواد به خورد گوشت رفت، روی زغال چوب با حرارت ملایم کباب می‌شود.

برای تهیه کباب ترش رشت، گوشت گوساله را به تکه‌‌های کوچک برش داده و با پیاز خرد شده، آب انار ترش، رب انار ترش، گردوی ساییده شده، فلفل سیاه و نمک مخلوط می‌کنیم و به مدت چند ساعت، در یخچال قرار می‌گیرد تا مواد به خورد گوشت برود. سپس مواد را به روی زغال چوبی که در حال سوختن است قرار داده و کباب می‌کنیم.

کافه کباب در رشت، یکی از مکان‌هایی است که بهترین کباب ترش رشت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. کباب‌هایی که از موادی با کیفیت اعلاء و تازه تهیه شده و دستور العمل‌هایی خاص و نوین در پخت آن توسط بهترین سرآشپزها در نظر گرفته می‌شود. ما در کافه کباب، معمولاً کباب ترش را با نان لواش یا برنج سفید سرو می‌کنیم. تجربه مشتریان ما در کافه کباب حاکی از آن است که بهترین کباب ترش رشت، در این مکان سرو می‌شود. طعم اصلی ایرانی و البته شمالی را می‌توانید در انواع کباب ترش در کافه کباب بچشید.

جوجه ترش رشت، تجربه‌ای بی نظیر در شهر رویایی رشت

یکی دیگر از انواع غذاهای گیلکی که در کافه کباب بهترین نوع آن در خدمت مشتریان قرار می گیرد، جوجه ترش رشت است.کبابی تهیه شده از گوشت مرغ که ترشی آن باعث می‌شود اصیل‌ترین طعم‌های ایرانی تهیه شده از بهترین مواد طبیعی برای شما مهیا شود.

جوجه ترش رشت

برای تهیه این جوجه ترش رشت، از سینه‌ی گوشت مرغ استفاده می‌شود. این کباب از تکه‌‌های گوشت مرغ، پیاز خرد شده، آب انار ترش، رب انار ترش، گردوی ساییده شده و سبزیجات معطر محلی گیلان (چوچاغ و جعفری) ، فلفل سیاه و نمک تهیه می‌‌شود. پس از این‌که مواد ذکر شده به خورد سینه‌های مرغ رفت، گوشت روی زغال چوب با حرارت ملایم کباب می‌شود. همانند کباب ترش، جوجه ترش نیز‌ از معروف‌ترین و پرطرفدار‌ترین غذاهای محلی شمالی به شمار می‌رود.
در کافه کباب، ما به شما مشتریان گرامی بهترین جوجه ترش رشت را ارائه می‌دهیم. سینه مرغ مصرف شده در این نوع از کباب، از با کیفیت‌ترین محصولات در خطه شمال ایران و استان گیلان بوده که با سبزیجاتی معطر و تازه آمیخته می‌شود. تجربه طعم جوجه ترش رشت و البته بهترین آن که در کافه کباب دراختیار شما قرار می گیرد، از جمله تجاربی است که باید در سفر به رشت حتماً در لیست کارهای خود آن را قرار دهید.

بهترین کباب ترش رشت

طرز تهیه بهترین جوجه ترش رشت

برای تهیه جوجه ترش رشت، ما در کافه کباب، سینه‌ی گوشت مرغ را به تکه‌های کوچک برش داده و با پیاز خرد شده، آب انار ترش، رب انار ترش، گردوی ساییده شده، فلفل سیاه و نمک مخلوط می‌کنیم.
این مخلوط به مدت چندین ساعت در یخچال می ماند و بعد از آن عملیات پخت صورت می گیرد. همانند کباب ترش رشت، معمولاً جوجه ترش رشت نیز با نان لواش یا برنج سفید سرو می‌شود.

کافه کباب، مکانی برای تجربه بهترین طعم‌ها در رشت

ما در مجموعه کافه کباب، بهترین غذاها برای وعده‌های مختلف غذایی را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. غذاهایی که همگی از مواد درجه یک و با کیفیت اعلا به مشتریان گرامی تقدیم می شوند. سرآشپزهای ما در مجموعه کافه کباب، همگی افرادی با تجربه بوده و انواع غذاهای محلی، گیلکی، ایرانی و فرنگی را با به روزترین و خاص‌ترین دستورالعمل‌ها تهیه کرده و در خدمت مشتریان قرار می‌دهند.
دو غذای معروف و محبوب رشت از جمله کباب ترش رشت و همچنین جوجه ترش رشت نیز در دسته غذاهایی قرار می گیرند که در منوی کافه کباب دارای محبوبیت فراوانی می‌باشند.

آن چه در این مطلب به آن پرداختیم، بررسی دو غذای معروف و محبوب گیلکی از جمله کباب ترش رشت و البته جوجه ترش رشت بود. دو کبابی که طعم اصیل ایرانی را برای شما به ارمغان می‌‌آورند.
مواد تشکیل دهنده و به خصوص سبزیجاتی که در پخت این دو کباب مورد استفاده قرار می‌گیرد، همگی خوشمزگی و طعم بی‌نظیر آن را چند برابر می‌کند. کافه کباب مکانی برای تجربه این دو کباب بی نظیر رشتی است که بهترین طعم کباب ترش رشتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و در تلاش است که سلیقه سخت پسند مردم این خطه را راضی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *