دسته‌بندی نشده

بهترین کافه قلیون دار رشت گلسار | کافه کباب

بهترین قلیون رشت

بهترین قلیون رشت را در کافه کباب تجربه کنید. رستوران کافه کباب رشت با قلیون‌های اصیل و جذاب خود از مهمانان پذیرایی خواهد کرد. این کافه رستوران شامل دو طبقه و بالکنی با منظره زیبای منطقه گلسار شهر رشت است و محیطی دنج و راحت را برای دورهمی آخر هفته با دوستان و آشنایان فراهم می‌کند.

بهترین قلیون رشت

بهترین کافه قلیون رشت

شما می‌توانید در فضای باز رستوران نشسته و از بهترین قلیون‌ها و چای‌های خوش طعم لذت ببرید. ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا با ویژگی‌های کافه کباب بیشتر آشنا شوید.

انواع قلیون و چای در کافه کباب رشت

بهترین کافه قلیون رشت، کافه کباب، انواع مختلفی از قلیون و توتون را ارائه می‌دهد. قلیون‌های اصیل و زیبا مانند قلیون‌های چوبی، شیشه و برنجی را همراه با مرغوب‌ترین توتون‌ها در این کافه رستوران پیدا خواهید کرد.
در جدول زیر طعم‌های قلیون موجود در کافه قلیون دار رشت، کافه کباب را مشاهده خواهید کرد. همچنین، ویژگی‌های هر یک را نیز برای شما آورده ایم:

طعم‌های قلیون موجود ویژگی ها

طعم‌های قلیون موجودویژگی ها
دوسیبیکی از محبوب‌ترین قلیون‌های موجود است. طعم‌های سیب سبز و سیب قرمز در این قلیون استفاده شده است که به آن طعمی شیرین و ترش می‌دهد.
انبهاین طعم معمولا ترکیبی از طعم‌های انبه زرد و سبز است و طعمی شیرین و گرم ایجاد می‌کند. میزان نیکوتین آن در حد متوسط است.
دوسیب آلبالوترکیب سیب و آلبالو، حالتی شیرین همراه با ترشی ملایم و دلپذیری را به همراه دارد.
آدامس دارچینطعم‌های آدامس و دارچین، طعمی شیرین و گرم با حالتی تند و تیز دارند.
پرتقال نعناپرتقال و نعنا طعمی شیرین و خنک را ایجاد می‌کند.
شیرنارگیلاین توتون طعمی‌گرم و شیرین دارد و نیکوتین آن به نسبت کمتر از بقیه موارد است.
پرتقال خامهطعمی ملایم دارد و نیکوتین آن اغلب در حد متوسط است.
طالبیطالبی از طعم‌های جدید قلیون است و حالتی شیرین و گرم دارد.
لیمو نعنایک طعم خنک دیگر که با کمی ترشی همراه است.
بلوبریبلوبری نیز یکی از طعم‌های جدید قلیون است که شیرینی ملایمی همراه با ترشی قابل توجهی دارد.

 

انتخاب طعم قلیون به سلیقه شما وابسته است. اگر اهل طعم‌های شیرین و ملایم هستید، به شما دوسیب، انبه، پرتقال و طلابی را پیشنهاد می‌کنیم. طعم‌های خنک اغلب شامل نعنا می شوند که با لیمو یا پرتقال ترکیب شده اند. طعم‌های شیرنارگیل و پرتقال خامه ملایم‌تر و گرم‌تر هستند.

بهترین کافه قلیون رشت

قلیان عربی در رشت

یکی از جاذبه‌های کافه کباب رشت، ورود بالکنی زیبای آن است. بالکن کافه کباب منظره زیبایی از منطقه گلسار و طبیعت زیبای اطراف آن را به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید با نشستن در این فضای باز از قلیان عربی در رشت لذت ببرید.

کافه قلیون دار رشت

کافه قلیون دار فضای باز در رشت

قلیان عربی از جنس برنجی یا شیشه است و توتون آن اغلب با طعم‌های شیرین و میوه‌ای همراه است. کافه کباب یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه قلیان عربی است و بهترین کافه قلیون دار فضای باز در رشت شناخته می‌شود.

بهترین چای قلیان رشت در کافه کباب

همه کسانی که علاقه‌مند به قلیان هستند، به این موضوع نیز اذعان دارند که در کنار قلیان، صرف چای هم می‌چسبد. کافه کباب دارای منوی جداگانه برای چای و قلیان است و شما می‌توانید بهترین قلیان و چای را از کافه قلیون دار گلسار، یعنی کافه کباب بخواهید. این کافه از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده پذیرایی از شما خواهد بود. فضای باز کافه کباب در طول سال بهترین مکان برای لذت بردن از قلیان و چای داغ است.

 

کافه قلیون دار گلسار

بهترین کافه قلیون دار رشت

همان طور که اشاره کردیم، کافه کباب از ساعت 10 صبح آماده پذیرایی از شما خواهد بود. شما می‌توانید در کنار منوی صبحانه که شامل موارد زیر می‌شود، از منوی قلیان نیز استفاده کنید.

سینی صبحانه ایرانی:
سینی صبحانه ایرانی شامل گردو، کره، مربا، خامه، عسل، نیمرو، خیار و گوجه است که با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
پنیر برشته رشت:
پنیر برشته، یکی از غذاهای لذیذ محلی گیلان است که با پنیر سیاه مزگی بی نمک همراه با کره و تخم مرغ طبخ می‌شود و به شما توصیه می‌کنیم، حتماً یک بار آن را امتحان کنید.
املت سبزیحات ویژه:
این ملت مخصوص مخصوص گیاه خوارن و کسانی که به سبزی علاقمند هستند.
صبحانه انگلیسی:
این صبحانه شامل هات داگ، قارچ، لوبیا و تخم مرغ است که با هم ترکیب می‌شوند و همراه با نان تست سرو خواهند شد.
لوبیا کباب:
یکی از صبحانه‌های خوشمزه و خاص رشت که لذیذ و مقوی و البته بسیار پرطرفدار است.
املت گوجه فرنگی:
یکی از مشهورترین املت‌های جهان، املت رشتی یا همان املت گوجه فرنگی است. یک صبحانه ساده و محبوب همراه با نان داغ.
داستان کباب و قلیان
اگر وقت ناهار به کافه کباب سری بزنید، بو و عطر کباب‌های تازه پخت شده از هر سمت به مشام می رسد. از قدیم تا به امروز کباب، نان داغ، ریحان و شاهی و قلیان ترکیبی محبوب در میان مردم بوده و هست. شما نیز می‌توانید بهترین کباب‌های رشت را همراه با بهترین قلیون رشت در کافه کباب تجربه کنید.
بهترین کافه قلیون رشت، انواع مختلفی کباب و قلیان برای شما آماده کرده است تا از روز خود لذت ببرید. کباب‌های شامل موارد زیر می‌شوند:
• چنجه گوساله
• چنجه گوسفندی
• فیله
• فیله ترش
• شیشلیک
• دوش
• کوبیده
• جوجه زعفرانی
• جوجه با استخوان
• جوجه ترش
• بال کبابی تند
• دل
• جگر
• قلوه
• گوجه کبابی

سفره رنگارنگ شام و توتون‌های خوش عطر قلیان

اگر گردشگر هستید و به دنبال کافه قلیون دار رشت می‌گردید، کافه کباب در تمامی وعده‌ها صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از شما است. قلیان‌های موجود در کافه کباب همگی از بهترین کیفیت برخوردار هستند و در زمان سفارش شما آماده می شوند. در کافه کباب تمامی استانداردهای بهداشتی رعایت می‌شود تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.
در کنار قلیان، از منوی شام نیز دیدن کنید و از انواع غذاهای محلی مانند میرزاقاسمی، واویشکا، برنج محلی، کال کباب و انواع ماهی لذت ببرید. همراه با وعده‌های غذاهای اصلی مزه‌های خوش طعمی مانند اشپل، گردو، باقالی و زیتون نیز سرو می‌شود. مزه‌ها همراه با قلیان هم می چسبند و با نان تازه سرو می شوند.

ساعات کاری کافه کباب
کافه کباب از ساعت 10 تا 24 آماده پذیرایی از شما خواهد بود. منوی ناهار از ساعت 12 تا 17، منوی شام از ساعت 19 تا 24 و منوی فست فود از 16 تا 24 سرو می‌شود. مجموعه کافه کباب آماده پذیرایی از شما خواهد بود. برای رزرو کافه یا رستوران با ما در تماس باشید.
سخن پایانی
بهترین قلیون رشت را در کافه کباب پیدا خواهید کرد. انواع طعم‌های قلیون از جمله دو سیب و دو سیب آلبالو در کافه ما سرو می شوند. قلیان عربی و ایرانی با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود. فضای باز برای قلیان کشیدن در مجموعه کافه کباب وجود دارد و شما می‌توانید با مشاهده طبیعت زیبای رشت، از قلیان و چای تازه دم لذت ببرید. در کنار قلیان نیز می‌توانید از غذاهای متنوع رستوران و کافه سفارش دهید. منتظر دیدار شما در کافه کباب رشت هستیم.
سوالات متداول

• بهترین کافه قلیون رشت گلسار کدام است؟

بهترین توتون و قلیان با کیفیت را می‌توانید در کافه کباب تجربه کنید.

• چه طعم هایی از قلیون در کافه کباب سرو می‌شود؟

دو سیب، انبه، دوسیب آلبالو، آدامس دارچین، پرتقال نعنا، شیرنارگیل، پرتقال خامه، طالبی، لیمونعنا و بلوبری از طعم‌های قلیان هستند که در کافه کباب سرو می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *